Wednesday, January 27, 2010

Buat Betty


Kehadapan Cik Betty (Mak Nenek bagi segala Mak Nenek),

Dengan sukacitanya ingin saya memaklumkan bahawa cuti tahunan saya telah diluluskan oleh syarikat di mana saya bekerja. Adalah dengan ini secara rasminya saya akan hadir pada walimatul urus anda iaitu pada 7 dan 8 Mei 2010 (Walaupon mulut anda kadang2 macam pan*** dan saya amat tidak berkenan. Opppssss........) Cuti saya ialah dari 6-9 Mei 2010.

Saya berharap anda tidak akan membuat pindaan untuk tarikh perkahwinan anda kerana ini akan menyukarkan perjalanan kerja saya pada bulan Mei kelak.

Harap maklum.

Yang Benar,

Zachba

PS: Tak kire....time aku kawen, sape2 yang dia kawen aku pegi, kene dtg jadi flower girls aku. Antaranya so far, Nadia ngan ko. Jangan nak mengelat ckp dok oversea la, bunting 7 bulan la, ape la, itu la ini la......aku tak makan alasan. Thank you.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails